Golfclinic

Een clinic bij Golfclub de Berckt is toegankelijk voor zowel jong en oud. Tijdens de clinic leert u de basis van het golf. Onder leiding van onze golfpro wordt op de driving range de basisslag van golf aangeleerd. Vervolgens zal op de puttinggreen het andere belangrijke aspect van het golf onder de aandacht worden gebracht, het putten. Uw oefenen wordt na afloop in de praktijk gebracht met een putwedstrijd en ‘the longest drive’. Een clinic is de ideale manier om kennis te maken met de golfsport én gezellig samen te zijn met uw gezelschap. Dit sportief uitje staat garant voor een heerlijk dagje uit. Kosten clinic €15,- p.p. Bestaat uw groep uit meer dan 35 personen? Informeer dan naar onze mogelijkheden voor grote groepen. Wij verzorgen arrangementen voor groepen tot 150 personen.

Download Scorecard

Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.