Golfclub de Berckt

Welkom bij Golfclub de Berckt

Golfclub de Berckt, een uitdagende golfbaan gelegen onder de rook van Venlo grenzend aan het landgoed van Kasteel de Berckt. Naast de volwaardige 9 holes baan beschikt de golfclub ook over een 6 holes pitch & chip oefenbaan en verschillende oefenfaciliteiten. De baan kenmerkt zich door verschillende "risk en reward" par 4/5 holes en een aantal zeer uitdagende par 3 holes. Direct aan het mooie landelijke clubhuis ligt de overdekte en vrij toegankelijke driving range waar u kunt werken aan uw golfswing. Bezoekers die niet golfen zijn ook van harte welkom op ons ruime terras waar u kunt genieten van de landelijke ligging in het mooie Limburgse landschap.

Golflessen

Onze golfpro laat u graag kennis maken met de golfsport en helpt u uw spel te verbeteren.

_D803836

Golfclinic

Een sportieve activiteit voor jong en oud. Wilt u uw vrienden, familie of collega’s verrassen met een gezellige en sportieve activiteit? Dan is een golfclinic bij Golfclub de Berckt de ideale activiteit voor u!

Golflessen