Golflessen

Bij Golfclub de Berckt bent u aan het juiste adres voor golflessen. De golflessen worden verzorgd door Bart Sanders, WGTF gekwalificeerde professional en tevens baaneigenaar. Of u nu voor het eerst kennis maakt met golf, uw handicap wil verlagen of bepaalde aspecten van uw spel wilt verbeteren, onze professional staat klaar om u te helpen.

Lesduur 60 minuten

€35/p.p
€20/p.p
€15/p.p
€12,50/p.p

De lessen worden verzorgd door een WGTF gekwalificeerde golfpro De lestarieven zijn inclusief het gebruik van oefenballen en .huur golfclubs

In groepsverband wordt bij uitval van een van de cursisten de betreffende les niet herhaald. De lessen gaan in principe altijd door.
Een les dient minimaal 24 uur voor aanvang te worden geannuleerd.

10 lessenkaart

€340/p.p
€190/p.p
€140/p.p
€110/p.p

De lessen worden verzorgd door een WGTF gekwalificeerde golfpro De lestarieven zijn inclusief het gebruik van oefenballen en huur golfclubs.

Een les dient minimaal 24 uur voor aanvang te worden geannuleerd.