Lidmaatschap

Lidmaatschap voordelen

Wordt nu lid van Golfclub de Berckt en profiteer van alle voordelen. Leden van onze golfclub zijn het gehele jaar door welkom om te golfen. Vrijwillige deelname aan (fun)toernooien, feestavonden en andere activiteiten zijn vanzelfsprekend bij een lidmaatschap.

Lidmaatschappen

Privé lidmaatschap

Is golfen uw hobby en passie? Wilt u vitaal blijven en heerlijk genieten van de mooie natuur? Dan vormt Golfclub De Berckt de perfecte locatie om hier invulling aan te geven. Alleen of samen met familie en vrienden kunt u genieten van de prachtige golfbaan, de diverse oefenfaciliteiten en het sfeervolle clubhuis. Dit alles op fietsafstand van Venlo.

Om te kunnen spelen heeft u een verkregen baanpermissie voor Golfclub De Berckt nodig of handicap 54.

De kosten voor een privé lidmaatschap bedragen € 550,- per jaar of € 48,50 per maand. Een abonnement is per kalenderjaar en dient minimaal één maand van te voren worden opgezegd.

Business lidmaatschap

Inmiddels heeft het bedrijfsleven in Nederland -van multinational tot het MKB- de vele zakelijke mogelijkheden van golf ontdekt. De beste deals worden immers gesloten in de juiste ambiance, met respect voor relaties en teamwork. Golfclub De Berckt vormt de perfecte locatie om uw netwerk en naamsbekendheid te vergroten. Samen met uw relaties geniet u van de prachtige golfcourse, de fantastische oefenfaciliteiten en het sfeervolle clubhuis. Dit alles op het prachtige Landgoed van Kasteel de Berckt.

De Business Club van Golfclub De Berckt is de ideale gelegenheid om het aangename met het zakelijke te combineren. U kunt golfen met uw relaties en/ of deelnemen aan de vele Business Club wedstrijden.

Business abonnement

Vraag naar de op maat gemaakte mogelijkheden van een business abonnement.

Voordelen lidmaatschap

• 7 dagen per week speelrecht
  • Onbeperkt gebruik maken van de oefenfaciliteiten
  • Actief verenigingsleven
  • Regelmatige funtoernooien en feestavonden
  • Deelname aan verenigingswedstrijden
  • Geen entreegelden
  • Lockerruimte beschikbaar
  • Korting bij partnergolfbanen
  • Grote saamhorigheid
  • Laagdrempelig
  • Handicapregistratie

info@golfclubdeberckt.nl

WEBSITE

www.golfclubdeberckt.nl

Telefoon

De Berckt 1, 5991 PD Baarlo

Word vandaag nog lid van Golfclub de Berckt!